Emag

Prima mea comanda pe Sheinside

vineri, septembrie 26, 2014

      Desi am avut indoieli,am riscat si am facut prima comanda pe Sheinside. Parerile sunt impartite ,pe unele bloguri produsele sunt laudate si esti tentata imediat sa lansezi o comanda iar daca mai cauti pe alte bloguri gasesti destule informatii care sa te faca sa te razgandesti.Am primit exact ceea ce am comandat,toate produsele m-au incantat,materiale de buna calitate si comanda mi-a venit intr-o saptamana prin curier.Un produs lipsea de pe stoc desi nu era specificat acest lucru,am dat comanda si m-am suparat ,pentru ca nu mai primeam odata si eu un tracker number s-o pot urmari,drept compensatie mi-au trimis coletul prin curier, astfel incat primesc nota 10 din

http://img.sheinside.com/images/sheinside.com/201301/1357374866405440416.jpgLight-Grey-Zippered-Curved-Hem-Jumper

Black Short Sleeve Floral Skull Print T-Shirt pictures Black-Short-Sleeve-Floral-Skull-Print-T-Shirt
Grey Long Sleeve Halter Loose T-Shirt pictures
 partea mea.Am comandat si o geaca din piele dar am uitat sa-i fac poza dar pot spune ca e mai frumoasa in realitate decat in poza.
  Black Soft PU Slim Jacket            Black-Soft-PU-Slim-Jacket
Ca sa nu gresiti marimile,va masurati si nu veti avea probleme,la mine s-au potrivit perfect.                 Am devenit un vizitator ce frecventeaza des siteul lor,in cautare de lucruri noi,promotii..                   
                   Fall is coming and I guess you need a piece of sweater.



Keep your look at these most-loved collection!!



$25 OFF of Fall-Sweaters for you.



Code:sweater25  Ends:Sep/25




    Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!!

 

               



               

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images